2010-11-28

Är så ledsen just nu.
Trode inte jag skulle reagera så här alls. Men tydligen gjorde jag det. Från att inte bry mig till att bli så ledsen :(

Det känns ju roligt när man ställer upp för nån för att vara schysst å så får man skit tillbax, skulle sagt nej på en gång.

Men jag skulle åxå önska att människor skulle få gå i andras skor nån gång innan dom yttrar sig om saker.
Dessutom så har ingen nån jävla aning om hur våran ekonomi ser ut.
Men visst, vill ni veta?
Utan min akassa klarar vi inte alla räkningar.
Jag har bara 6000kr i månaden i akassa, missar jag minsta lilla så är det adjöss, så knapert är det för oss. Så jag kan inte Vänta en månad till med pengar, har ingen sparbuffert, har inga rika föräldrar. ( ja jag är väl i klass 2)
OCH det är bara vi som har oss själva att skylla, så är det. Vissa månader är bättre än andra, men vill vi kunna göra någoting utöver det vanliga nån gång så måste pengarna in kontunuerligt.
Vi klarar oss, jag vill inte klaga, MEN för fan, tänk nått jävla steg längre...

Ledsen....

Inga kommentarer: