2010-11-21

Hade supertrevligt igår på tjejkvällen, får vi göra om, nästa gång kanske vi kan ta det här :)

Idag har vi hämtat en bokhylla till Ronja, som vi fick av mammas kompis :) Vart jättebra... Har precis fixat i ordning hennes bokhylla.

Har dammat i princip hela lägenheten (våtdammat)

Söndagen lider mot sitt slut, innebandy snart å sen är kl 18.. Herre gud.
Niklas jobbar eftermiddag hela veckan, ledig på lördag sen jobbar han söndag.

På lördag är det ju dop för My, väntar på en klänning, har inte så stora förhoppningar då jag ökat i vikt sen jag hade klänning sist :) Lol. Men jag vägde mig igår å har faktiskt gått ner 2 kilo, kanske var det tillfällighet igår, vad vet jag. Jag är glad att jag åtminstonde inte har gåt tupp i vikt.

Sen på lördag kväll är vi bjudna på julbord av min "chef" ;) Om du läser detta ;) :) Haha.

Annars vet jag inte vad veckan har att erbjuda.......

Eller jo, lite smått å gott, meningen var ju att jag skulle jobbat hela veckan, men det gick inte, eftersom akassan försvinner å lönen kommer för sent :(

Inga kommentarer: