2010-11-14

Surrande tankar

Har idag tänkt mycket på kvaliten på livet.
vill jag verkligen bo här? är det bra för mina barn? Kan jag bo bättre`? Kan jag göra mer för att mina barn ska få det bästa ur livet? Mår jag bra här?
Vill jag bo här?
vad vill jag göra?
Vad vill jag inte göra?
Vad ska jag göra i hela mitt liv?

Ja du.. många frågor som kräver sin tid för att få svar...
Jag har nog inget svar, men en sak är säker, vad det gäller boendet så är det något jag ska kolla över noggramt, jag är less på det här å jag har försökt å vill försöka mer, men jag vet inte om det är värt det.

Idag fick vi en gps av mamma :) Toppen, hon ville itne ha den då den inte funkade som hon ville.
Å jag som velat haft en :) :)

EMMA: Du måste haka på, på lördag, jag håller tummarna för dig :)

1 kommentar:

L.S sa...

Jag tror det hör till åldern att ställa de där frågorna Tove, snart 30 och ångest för att tiden rusar i väg.
Har man gjort rätt val, ska man göra annorlunda, nya mål i livet, bästa förutsättningarna för barnen, man kan älta sina frågor inom sig själv hur mycket som helst...Och svaren vet jag inte om de finns, man jag tror så länge man gör det som känns bäst för en själv så kan det inte bli fel. Att lyssna mer på sin egen röst än andras.

Ja, det är surrande tankar som man kan surra mycket om.....