2008-12-08

Avbokade tiden till vc då jag tyckte att jag vart bättre, eller rättare sagt jag är bättre.. så det är skönt.
Jag hämtade theo vid 2 på dagis så han fick följa med emil hem, jag å ronja å tina åkte ner på stan... där köpte jag ett par julgardiner som jag länge velat ha..... idag var det 50% på dem... så då var det ok.
Sen åkte vi hem å vi fick mat hos malin å tor (emils föräldrar) Sen gick vi hem... Theo är/var som förbytt elak liten djävul efter han varit där.. man kan ju börja undra om han blivit besatt.. Jag har alrig sett honom sån som han var/är.... Så nu blir det inge emil på ett tag... han får ta å skärpa sig, man kan inte bete sig hur som helst.
Han måste lära sig.

Just nu badar mina barn... så då passar jag på att blogga lite när jag sitter här med laptopen.

Jag har ringt runt å bökat med mina a.kassor idag.. har varit medlem i fastighet i många år, men gck över till metall, när jag gick över till metall vart jag arbetssökande.. :-( Så det har strulat sig.... så nu måste jag ringa båda å fråga det ena å det andra.. suck.

Skickade julkorten idag oxå.. så ni som förtjänar julkort får det imorgon ;-) hahahaha,

Laban börjar gå mig på nerverna här hemma han bara skriker å skriker.. får ju ingen lugn stund (Laban är våran nymfparaktik) eller hur det stavas.

Längtar tills klockan blir halv sju så mina små kan sova snart.....

ttyl

Inga kommentarer: