2008-12-05

Idag har det varit en ganska tung dag.. lämnade barnen på dagis vid nio, kände mig redan då hängig.. ont i kroppen å huvudet.
Gick å la mig en stund, sen ringde telefonen, då var det dagis som sa att ronja hade feber.. så detvar bara att hämta henne.
Passade på att hämta theo samtidigt...

får skriva mer sen ska leka lite med theo.

Så tillbax.

Ronja var inte speciellt hängig när jag hämtade henne å ändock hade dom ringt mig 5 min innan å sagt att hon hade 38,9 eller vad det var.. men sak samma.. det går ju något konstigt.. dom sa att hon hade somnat vid matbordet... å trött var hon när hon kom hem.

Pappa å Monica kom över så vi fikade lite, då slocknade ronja å fick 39graders feber... nu är hon pigg igen.. skumt det där.
Men jag mår ju inte heller så himla bra.. har ingen feber direkt men är påverkad på samma sätt som när man har feber...
Hoppas man blir bättre i morgon ialla fall.

Theo skulle bajsa på toaletten idag, å ibland kan det ta lite tid... efter ett tag gick Niklas in å kollade till honom, då har han hittat miniderm salvan å smörjt in hela sig.. Ingen vacker bild... hahahaha

Mitt i allt gick jag runt å letade efter tv dosan hallen... å fick sån på en sååååå stor spindel.. så jag bara skrek å stannade upp. Niklas kastade en bok på den. Äcklig.. Dom har så feta kroppar våra spindlar som vi har här.

Ialla fall så forsatte jag leta efter dosan,å jag hittade den inte.. efter ett tag ropar niklas å säger att han hittat den, då har Theo städat sin lera i vardagsrummet tidigare, å i den kartongen hade han sängt ner dosan.. han skrattade glatt åt det, vår lilla busunge.. stackarn, kan inte haft kul idag när jag å Ronja varit dålig...

Ska ta å natta dem alldeles straxt tänkte jag...

Inga kommentarer: