2008-12-23

ingen bra dag idag

Min mamma ringde mig i morse, hennes kille hade blivit jättedålig i natt (han har cancer) så han fick åka ambulans, sen had dom ringt mamma vid 9 då hade sjuksköterskan sagt till mamma att komma till sjukhuset för dom inte vet om han kommer överleva, för han e så dålig.. mamma och R har varit tillsammans i 10 år... jobbigt .-( han fick hudcancer för 1 år sen tror jag det var, sen har resten bara spridit sig överallt.. han å mamma var här å hälsade på i lördags, så det var skönt att man fick träffa dom då, och roger var pigg då.

Nog pratat om det.. idag ska vi tapetsera lite i lägenheten.. sen ska jag ev till vc, jag har nog fått öroninflammation.... får se vad dom säger, dom ringer vid 11.

Ne ska ta hand om mn familj...
Skriver mer när jag orkar

Inga kommentarer: