2008-12-19



Konstigt, man är arbetslös men ändå känns det som om man inte har nån tid i världen....



Idag har barnen varit hemma med mig, vi åkte å fikade med Emma. där ville theo å ronja testa hennes bubbelbad.. så dom hoppade i, det tog ett tag innan vattnet nådde upp dit det skulle... Nr vi satt på bubbelbadet sprutade det vatten överallt, ett blått sken lyste, å det lät massor, Gissa om mina barnhöll på att dö av skräck :-) ... stackare.. jag vart dingsur, säkert Emma med.. barnen vill gå upp illa kvickt, men det var roligt ändå:-) ha ha






Sen hemma gjorde vi inget speciellt, eller jo Laban flög ur sin bur igen... han satt här bredvid datorn ett bra tag (ska bara tillägga att laban inte är tam för fem öre) jag var livrädd varje gång jag skulle skriva på datorn. Men Niklas kom hem några timmar senare å plockade in honom i buren.
Här har i bilder på våran knäppa Laban.






Sen åkte vi ner på stan å handlade en julklapp.. å sen till karlssons...
Åt pannkakor när vi kom hem, sen badade jag Ronja, nu är det pyjamas time.