2008-12-04

Usch har så ont i magen å ryggen.. har ialla fall städat hela köket, men det tog tid..
Nu väntar jag på att N ska gå upp, men jag tänker inte väcka honom , vill han sova så fine...

Jag önskar att vi kunde flytta nu, så vi får en nystart, samtidigt är jag livrädd att jag inte kommer trivas där borta, men det finns ju ingen återvändo, så det e väl bara att acceptera läget..
Jag har kollat på nya gardiner och sånt, men mitt minne är så dåligt så kommer inte ihåg färger på tapeter å dylikt...
Men det får jag vä ta då istället... Blir nog flytt på nyårsdagen eller nått.. BLÄÄ
Men vad ska man göra.

Det är så mycket hemligt jag vill skriva här, men det går inte eftersom jag inte vet vem som läser min blogg :-) hahahha. Eller det e väl inte hemligt, men det e lite pesonligt, känsligt.

Syrran å hennes nya killa har hittat en lya nu.. så dom kommer flytta i mars till en trea i "djupa dammen" ska bli kul (men vänta er ingen flytthjälp ;.) hahaha.

Men gud vad ont det gör i ryggen, ska ta å lägga mig ner å se om det blir bättre.

Inga kommentarer: