2009-01-20

Hehe

1. Nu har jag fått mejl av billigakonsoler.se... såhär löd det:
"Hej!
Skrev till dig igår och gav dig nytt kolli då vår ica butik strulat. Detta kolli nr är af077832711se.
Beklagar detta strul och har pga detta dragit av hela frakt priset.
Mvh Fredrik
Billigakonsoler.se"

Så det e ju alltid nått.

2. jag har just kommit fram till att a.kassan lurat mig på pengar, så ska ringa dom imorgon om det... *suck*

3. Har precis insett att jag fått lite av min humor tillbax, har ialla fall fått niklas att skratta minst 5ggr idag :-)

4. Har bestämt mig för att ta det VÄLDIGT lugnt imorgon, eftersom jag aldrig kan ta det lugnt.

5. livet suger fortfarande, men nu har jag ett projekt ialla fall, å det är att få rätten på min sida vad det gäller min a-kassa, å känner jag dom rätt så kommer det ta tid.

6. GODNATT

Inga kommentarer: