2009-01-20

Hm... vi gick upp vid nio idag,det var väldigt skönt........
Väntar på att Helen ska komma men hon kommer inte förrens efter halv elva kan jag tänka mig.
Detvar ca 2 år sedan vi träffades, så det ska bli kul. Hon är höggravid nu.. :-)
Kommer säkert bli avis. Men jag vill inte ha fler barn, men det var mysigt att vara gravid.

Min mamma verkade rätt uttråkad så får se om hon dyker upp idag, hon skulle ringa mig sen, hon håller på att städa. Det kan inte vara lätt för henne nu.. stackarn.

Imorgon har vi föräldrarmöte, å på torsdag fyller Viktor år (Theo å ronjas kusin) min brors yngsta.

JAgska slinga malins hår idag åxå, men det blir nog på eftermiddagen, Lillan å Emma skulle kanske komma föri senare... det märks vad som händer.. Måste nog hitta på nått med barnen idag oxå....

Ne ska pussla med theo nu.

Inga kommentarer: