2009-01-27

Igår bokade mamma å vi en båtbiljett till cinderella den 1mars... för barnens skull. det ska bli roligt. Tänkte först ta birka paradise men dom har ju inget för barnen, å det är inge roligt om barnen skulle vantrivas... så då fick det blir cinderella.
Ska bli skönt att hitta på nått med dom små liven. Får hoppas dom inte är sjuka då...

Helgen har gått fort. Har varit hos niklas helgpappa... å ätit mat hos min pappa. Fick klimp å fläsk.
Idag har jag drömt värsta mardrömmen, jag kan inte släppa det.
Jag drömde att jag skulle operera min läpp för den såg helt miffo ut. När jag har opererat färdigt så kommer jag upp till theo som väntar på mig å niklas. Jag sätter mig vid theo å tittar efter niklas. Han ligger i en säng bredvid men en tanat på 90år typ. Å gissa vad dom gör??
Jag berättar för NIklas hur äcklad jag är å han säger att jag får ju inget hemma, hon är ju bättre än dig.
Jag tog ut skilsmässa å han fick ha barnen varannan helg.. å jag måde så dåligt över hans äckliga val. Jag lovar att jag kommer vara sur mot honom hela dagen idag bara för det, fast det inte är hans fel, men bara tanken av det äcklar mig så otroligt mycket.. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Ungarna å vi börjar bli förkylda igen... mycket hosta... hoppas det stannar där. På dagiset går det mycket magsjuka.. usrk

Idag ska jag till min bm för att få nya p-piller.... Jag vill inte ha fler barn, men theo vill ha en bebis som han kan pussa på.. han vill ha en liten liten liten plutt säger han...
Sen satt jag på toaletten då frågade han: Bajsar du ut en bebis nu... Dom e ju för roliga. Jag sa till Theo att jag skulle till min doktor å få medicin som gör att jag inte kan få barn.. det tyckte han inte var så kul, eftersom han vill ha en bebis.

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, jag vet att jag måste städa men har noll motivation till det. Funderade på om jag skulle hjälpa mamma i källaren,.. men vet inte om ajg e så sugen på det... det återstår väl att se-... Har inte sovit så bra inatt..

Inga kommentarer: