2009-01-30

leklandet

Idag har vi varit på leklandet.. efter mycket snurrande så hittade vi dit.. men jag hann köra mot enkelriktat en gång, plus att vi körde runt flera ggr på samma ställe.. till slut parkerade vi på en plas där viinte visste om man fick stå, började knata lite sen såg vi en tjej med två barn så frågade henne, då hade vi gått förbi leklandet,...l inte direkt några skyltar...

Barnen hade kul, men jag trode det skulle vara större, fikat var värdelöst, 86kr för 2st såna där storfranskmackor, en baugett 1 kaffe å två saft.. kaffet kunde jag inte ens dricka upp så äckligt.. å baugetten var en sån där mini baugett.
Annars var det ok. Vi åkte till mcdonalds efter det å åt lite mat.....

Nu e jag hemma å väntar på att niklas ska komma hem.

Vet inte vad man ska hitta på idag.. nått blir det, men nu vill jag nog ta det lugnt en liten stund.

Inga kommentarer: