2009-02-18

108:e inlägget.

Har lämnat barnen på dagis... Theo vart hyterisk, hatar att lämna honom när han blir sådär.
Hatar att han går 15h å att dom har varannan dag... kan dom inte ha tre dagar i sträck eller två dagar i sträck.... jaja, önska kan man ialla fall.
Nu betalar vi "bara" 1400 för att ha barnen på dagis... LOL. Fan vad dyrt det är, å då äter dom bara maten där. Det är ju å andra sidan billigtnär man jobbar, men nu gör jag ju inte det.

Har haft ont i magen nu i 2 veckor, vet inte vad det är.. börjar undra om jag blivit känslig mot nått, eller om det är något annar, har till och med vaknat på nätterna med magvärk. BLÄ-

Måste komma på en 4 veckor lång matlista, eller åtminstonde 2 veckor, men det e ju lättare sagt än gjort...

Idag ska jag nog bara slappa om inte Tina kommer på nått att göra.

Kl 14 har jag utvecklingssamtal för Ronja... är inte speciellt orolig... men det e alltid kul att få höra nått om sina barn, eftersom dom alltid säger att det har gått bra, å inget mer.

Å angående jobbsökandet så går det sådär, jag söker å söker å söker... vi får väl se vad som händer.

Väntar på ett paket från hm, får väl se när det kommer.. tror det dröjer ett tag. Längtar oxå efter nya soffan, så vi kan möblera om vardagsrummet :-)
Men då får inga barn äta i soffan längre ;)

Inga kommentarer: