2009-02-06

Allvarligt, finns det nån mer sajtän facebook som måste berätta ALLT som händer... man kan ju bli sjukt irriterad på att man aldrig kan få vara lite anonym ialla fall.


Ialla fall så har jag hjälpt anita å mamma å hämtat grejor från jysk, sen köpte jag tårtor tills imorgon, å ett par små presenter till Ronjis.
Sen åkte jag hem å vilade en stund.

Har fått ett mindre roligt brev av arbetsförmedlingen, dom tvingar mig att söka jobb i stockholm nu... idioter.. jag kan ju inte ens jobba så, eftersom niklas jobbar skift, men det e väl bara å söka.

Monica å pappa var förbi med paket till Ronja idag.. (tjuvstartade lite) hon fick ett par jättefina skor av dom, å en nalle å en väska. Ronja vart jätteglad ialla fall.
Å jag med, så slapp jag leta skor till henne :)

Nu håller Niklas på att natta theo, jag ska snart byta med honom, jag är jättehungrig idag, har inte ätit mat idag.. har inte hunnit dt, ungarna har ätit glass å kakor och tårtor idag.

Ne nu låter det som om han e strulig, dags att ta över..

Inga kommentarer: