2009-02-26



Idag är jag trött.. trött trött trött...



Barnen är på dagis. Emma kommer snart.

Hoppas mitt paket från hm kommer idag.




Beställde en matta igår:
















Så om en eller två veckor får jag hem den (det e en rya matta)


Jag vet, jag har nyss köpt en matta.. men den e så jobbig, den går att dammsuga men jag damsuger varje dag å det ser ut som att jag aldrig har dammsugit. Jag hatar den.

Så den åker ut, trots att den bara är några veckor gammal..

Nu tänker väl ni att mattan ska bli ledsen, men det behöver den inte, för jag tänkte nämligen låta den komma till ett bättre hem, hoppas jag ialla fall ;O


Här kommer en bild på våran nygammla matta: Om nån vill ha den :P:P

















Och, JAAAAAAAAAAAA så där ser det ut när barnen har varit i farten, typ 80% av fallen (leksakerna alltså) Eller egentligen kanske det e Niklas, det vet jag inte...



1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars mattan! Jag tror nog den blir ganska ledsen ;-)