2009-02-14

Igår spelade vi poker.. det gick väl sådär ibörjan... Sen så var jag en av fyra kvar.. hade inte mye pengar, men tog mig upp igen å helt plötsligt var jag en av tre kvar...
Jag satt å bubblade på msn:en å förstod inte riktigt vad jag gjorde hela tiden...
men till slut så kom jag ikapp å var en av två.. men där slutade det. Han hade nog 24 000 å jag hde 5000 å spela med, så körde all in på ganska dåliga kort.. men jag e nöjd ändå..e ju inte speciellt ba på poker, å tålamod har man ju inte direkt. Men vann 240kr,..så det var ju bra.
Splade lite lotto å en lördagsgodispåse för pengarna, hoppas på miljonvinsten idag ;) hahaaha.

Annars har vi inte hunnit med nått, såg att det var kallt ute, brrr.. tänkte ju gå ut å leka med barnen, men vi får se...

jo just det, det är alla hjärtans dag idag.... Har glömt, å här hemma är det inte direkt kärleksfullt för tilfället, så det blir nog inget att fira.

Inga kommentarer: