2009-02-12

Nu ska jag berätta något som e kul :-)

Varje gång jag har orstat tänderna i veckan har jag tyckt det smakat tvål om den, så jag sa till N att jag tror ungarna leker med mintandborste å har tvål på den,.
när det gått en vecka å jag har insett vad det är som gör att det smakar två.

När jag lägger tillbax min tandborste så har jag lagt den i badrummsskåpet å där ligger en tvål.. så varje gång jag lagt in den så har den legat på tvålen. Men det är inte illa, båd tandkräm å tvål, så jag både tvättar munnen å borstar tänderna :-)

Ne jag ska köpa en ny idag.

Theo har slutat med välling :-) för han vill ha en bilbana å då sa jag att då får du förtjäna en, du kanske ska sluta med välling, så nu vill han inte ha välling, sen ska han få bilbanan å vill han ha välling igen då tar jag tillbax bilbanan :-/

Ska åka ut till Öb å kolla sen om dom har nån...
Jag lovade theo, så får väl åka till e-tuna i värsta fall..

Idag är barnen på dagis å det är skönt... vet inte vad jag ska hitta på på eftermiddagen men nått ska jag väl kunna hitta på... ha det gött allesammans.

Puss å kram ;)

Inga kommentarer: