2009-03-29

Hallebop..

Har varit nere i lekparken, då fick min pappa för sig att han å niklas skulle åka å köpa en soffa...
sagt å gjort...
Så nu är niklas med min far å köper en soffa.... (inte till oss)
Så snart ska jag å barnen gå över dit eftersom christian å tina har våran bil, så då blir det vagnen istället.... men det gör inget, jag behöver gå av mig lite kilon, inte för att man gör det på en promenad ,men bättre än att åka bil, man kanske skulle sälja bilen eller skrota den så kanske man börjar gå lite mer :P
Vi ska äta pizza där, sen ska jag få se deras nya soffa :-)
Pappa lät glad ialla fall.

Fast jag måste säga att jag e lite trött på att niklas far å flyger lite överallt, inte att han gör det, men att jag har barnen hemma å dom bara tjatar på att pappa ska komma hem hela tiden...
Men dom lär sig väl....

Hm.... kanske snart skulle klä på barnen, theo han säger just nu.
Läs denna, snälla rara mamma... haha, orkar inte läsa fler böcker nu han får gott vänta :p

Mår lite bättre idag faktiskt, var skönt att komma ut utan barnen... å dricka sig lite knäpp :P

Inga kommentarer: