2009-03-20

Hur kan man bli så klantig..

Jag passar på att åka till willys för att handla innan vi ska till tippen..
Jag känner mig stolt för jag fick ihop 6 kassar för 750kr...
När jag kommer hem inser jag att jag glömt det viktigaste.. BLÖJOR.. jag av precis bort dom sista blöjorna jag hade till dagis, så jag får väl åka å handla igen :( har verkligen ingen lust´med det...

Man ser å träffar mycket folk när man handlar sådär tidigt...
Jag såg Jens å angelica (dom såg inte mig, stod i kassan) (tänkte skriva det eftersom du läser detta kanske)
Sen träffade jag melvin viggos å ronjas mamma å pappa.
Å sen hela willys personalen såklart...

nu är jag hungrig känner jag ,men jag handlade inget gott ... så jag får väl sitta här å lida ;)

Ne ska ta å skriva mig en cv.,... ha det så gött

Inga kommentarer: