2009-03-25

Jaha, bloggtorka..

E så less på det mesta nu.. tur jag har min släkt...

ska bli skönt att ha barnen på dagis imorgon.. jag har lite smått å gott å syssla med...
e så less så less så less... ´
Jag har så många planer, men kommer aldrig till skott.... jag fattar inte. Jag känner att jag inte har tid för nått, fast ändå har jag all tid i världen... *suck*

Har ialla fall köpt en ailien idag, jättesöt :-) Tack mamma.

Å så vart det spindelmannen memori till theo.... så jag slipper sitta å rita ett varje ggr... :-)
Sist trode theo att han var smart.... jag ritade upp ett memori, å han fixade par eftr par efter par...
Hemligheten var att han såg igenom, å det såg jag, men jag låtsades som ingenting, dessutom kunde ju vi spela hur många ggrsom helst, eftersom jag aldrig fick ta upp några för han fick ju alla så då tog spelet slut :-) hahahaha

Älskar min son så mycket han är så snäll å så omtänksam å så rar...
Han hjälper mig massor med Ronja, han lyssnar när jag säge ifrån till honom (kanske inte 100 av 100 ggr) men tillräckligt många ggr. Han lugnar ner ronja när hon blir jobbig. Han hjälper till jättemycket hemma, hämtar blöjor, dukar fram å av, städar med mig, nattar ronja med mig... mm.
Å allt är frivilligt... han e så underbar...
Han var så mån om den lilla vovven hela tiden, att den inte skulle frysa osv...
Å när ronja eller nån annan är ledsen eller gjort illa sig så är han där å tröstar :-)

Ronja älskar jag såklart åxå jättemycket, hon e så söt, me hon är just nu i en asjobbig period... så just nu ser jag bara den sidan av henne, men om några veckor kanske jag sitter å skriver hur underbar hon är å theo kanske är asjobbig då.

Men ialla fall så är jag såååå glad att jag fått två så himla snälla barn...
Älskar dem..

Inga kommentarer: