2009-03-31

Theo var ju med Tina förut.
Han hade setat å pratat om roger, verkar som han har dödsångest..
Han sa att Roger är i ett annat land å att han inte vill till det andra landet, han vill inte bli sjuk, för då kan han komma till det landet, å det vill han inte. (dessutom var ju ronja sjuk idag, så han var lite orolig över det)
Han sa att vill man till det landet kan man komma till det landet, men han vill aldrig dit..
Vi har aldrig nånsin sagt att man kommer till ett annat land bara att man kanske hamnar i himlen. Å att man måste vara jättejättejättesjuk.
Stackarn...
Min lilla funderare.... undra egentligen vad som rör sig i hans lilla huvud.....

Jag har glömt att berätta för Theo att han ska till morfar på fredag, men det ska jag nog tala om för honom imorgon :-)

Det blir dagis för theo men inte för Ronja i morgon. Ska bli skönt att bara slappa.. å mysa med ronja, sist jag kollad hade hon 38 grader mer alvedon, nu vet jag inte, ska kolla tll henne innnan jag går å lägger mig tänkte jag.

Efter denna natten så måste jag nog gå å lägga mig kl 21:00.
Dessutom e det ju bra på tv, vad det nu var *guldfikminne*

Bye bey

Inga kommentarer: