2009-04-17

Barnen är på väg till dagis... Niklas tog dom, skönt att slippa lämna dom idag ialla fall.
Ska hämta dom tjugo i tolv sen åker vi å klipper oss (eller barnen klipper sig) får se hur det går, om det ens går... *hoppas* ialla fall

Igår hade vi köpt blommor å kort till min mor å slängt i pengar till henne. skönt att betala tillbax fort....
Fick lite oxfile å någe annat kött som jag slängde in i frysen av henne.

det verkar blir bra väder idag, ska se om malin å dom fortfarande ska grilla i eftermiddag, har inte nämnt nått till niklas, kanske ska göra det först.. Ialla fall så sa han innan han skulle gå med barnen till dagis att klippningen var vårat projekt...
Va?? det e klart att han ska följa med å hjälpa till... jag tog ju på hans lediga fredag.... Mupp..
jaja, han följer nog med..

lovade ju theo att gå till dom där "broarna" oxå.. kanske skulle försöka hinna med det idag oxå...

Sen niklas slutade röka går det åt ca: 1 paket cigg på två dagar..

Appropå cigg, så har jag faktiskt inte öppnat boken sen jag läste den till sidan 108... jag har inte haft tid, motivation ork eller lust... ska väl se vart det projektet tar vägen nånstans, men uppdaterar er isåfall. Sen ska ni veta att jag är en sån där som HATAR att läsa böcker.. jag har nog inte läst fler än 20 böcker under mitt liv (5 var säkert frivilliga) resten tvång...
Så där ser ni :p

Inga kommentarer: