2009-04-26

Barnen sover nu.

Ska väl gå å sova vid 22 tror jag.. om det inte blir innan, beror på hur uttråkad jag e...
Är spänd å nervös inför imorgon, men ändå så e jag inte alls så nervös som jag var när jag skulle börja på proffice.

Det är synd att niklas behöver vabba men vad ska man göra... malin å tor erbjöd sig, men tycker att hon ska vara med sin familj när hon är så där sjuk som hon var nu mitt på dagen, hade hon varit feberfri å fått feber imorgon bitti hade hon kunnat vara där.

Måste komma ihåg att ringa

Facket
a.kassan
ringa placeringschefen för dagis (eller vad det heter)
csn
arbetsförmedlingen
mälarsjukhuset

ja det var nog allt, hoppas jag ialla fall, lär ju inte hinna med allt i morgon... men ska göra mitt bästa.

Men gud..
kollar på nyheterna... allvarligt, dom säger att det är börjar bli vanligare att föräldrarna följer med å löneförhandlar, å intervjuver sk curlingförlädrar... men snälla.. vart ska det sluta... man måste ju kunna stå på egna ben, även fast det kan vara svårt... måste ju vara pinsamt att ta med sina föräldrar på sånt...
Alla är vi olika, men kanske är det dags att lära sina barn att bli vuxna å klara av saker själva... Självfallet ska man ta hjälp av sina föräldrar om det behövs, men inte till såna saker... *suck*

1 kommentar:

Emma sa...

All Lycka till imorrn! Du grejjar det 0 problem. Oj vad många satal du måste ringa ska jag ta några hahha. Kram