2009-04-30

Dagen går i solens tecken

Jaha, idag har man kört skurmaskinen, det var inte så svårt…Fick även kontraktet idag. Somnade idag på fm. 1h, fast det behövdes, imorgon blir det 1h sovmorgon.. alltid nått :-) Då kör jag helt själv, men det ska gå bra… är inte speciellt orolig faktiskt, men det blir nog lite längre dagar, men det gör absolut ingenting. Då ska jag gå runt med min mp3 spelare å njuta.

Ikväll blir det majbrasa troligtvis, Ronja är dötrött å det märks verkligen, men får se hur hon är ikväll, vagnen ska med vilket som… Dom lär ju somna snabbt ikväll…

Vi har varit i lekparken å lekt, å sen har jag rensat ogräs på baksidan å ungarna har fått en varsin gräsklippare… tyvärr pajade båda men Niklas e på väg å ska lämna tillbax dem å ta nya. Eller en ny.. men sak samma orkar inte gå in på det just nu.

Fick lönen som jag hade hoppats på förresten, så jag tror att det blir kanon det här.

Ne ska ta å läsa lite bloggar nu. Sen blir det tacos :-) Mmmmmm

Inga kommentarer: