2009-04-22

det är konstigt...

Har ätit mat, å i vanlig ordning åt min mor här med.. eftersom hon ska flytta på fredag å har städat sitt hus.
Är proppmätt, eller njae... brukar inte äta mig proppmätt längre.. men nästan.

Hade ett mindre krig med Theo men jag vann :) hahaha. Vart lite bråk vid matbordet, men nu är vi sams igen :-)

Har fått en liten tomatfia här hemma... hon äter det som godis...

Dagen har inte direkt varit händelserik, eller allt e relativt.
Men imorgon ska jag nog handla tror jag... får se hur det blir med det....
Kanske bara ska njuta av min tid.... Å kolla runt lite vad jag vill syssla med när jag blir stor :P

Niklas går inte på mötet idag, han ligger lite efter vad det gäller sitt pluggande...
Just det, ska ringa a.kassan imorgon å kolla om jag fick plugga en kurs i höst om jag inte har jobb... får se vad det blir för kurs... vet jag inte ännu, men det blir nog bra.... Allt vore så mycket enklare om jag visste vad jag skulle göra....

Sköt om er.....

Förresten, min dator funkar superb nu.... scannade den å den hittade inget märkvärdigt, men tydligen tillräckligt för att den skulle bli normal igen :-)

Har oxå läst två sidor till i sluta röka boken :) wwwwwwwiiie.

E det förresten ingt bra på tv idag???

1 kommentar:

Malin sa...

Greys Anatomy Tove! Hur kan du glömma det??