2009-04-14

Fick faktiskt sovmorgon idag, jätteskönt.

Har varit nere på stan, gick föbi stora lekparken (det var jättemycket dagisbarn där) Theo sa:
-Jag tycker inte om folk
Nehe sa jag
Sen kom det en liten pojke.
-Dumma folk, utbrister theo...
Stackars barn, snart fyra år å har torgskräck nästan..

Sen åkte vi inlines till pappa en snabbsväng, nu görs det pannkakor...

Mamma kommer å äter sen.

Vet inte vad jag skulle göra utan henne.
Hon lånade ut 500kr, men satte in 1000kr extra... Utan henne hade vi gått under...
TACK SÅ MYCKET.

Betalade en böter på 600kr å sen hade jag fått förseningsavgift på csn på 120kr extra, som jag pyntade in, plus att niklas glasögon pajjade så var nere med dom oxå, vet inte ännu vad det kommer kosta, men dom var tvugna att beställa fronten till glasögonen, så vi får se..

Skriver med ikväll, om ni har tur ;)

Inga kommentarer: