2009-04-23

Har varit på willys å handlat med emma, sen begav vi oss till jysk... fick stå å vänta lite utanför men det var lugnt, var lite tidiga till willys, så jysk hade inte hunnit öppna när vi var klara, trots att vi segade oss... Sen åkte vi ner på stan å kikade lite..

Sen åkte vi hem till emma å fikade, nu är jag hemm igen, ska hämta barnen snart..
Dessutom hade dom ringt från städbiten å ville att jag skulle komma på intervjuv imorgon kl 10 ute på willys...
Så dit får man oxå åka imorgon, då ska malin ta mina barn iställe för dagis...

Annars har jag inte hunnit med så mye..

Glömde min mobil hemma å såg att lillan ringt å städbiten oxå.. typiskt när man för en gångs skulle glömmer mobilen... man blir så naken utan mobilen :-(

Sköt om er

1 kommentar:

Emmafemma sa...

Nakenfis! Haha lycka till imorrn!