2009-04-19

Har varit ute i lekparken på fm, gud vad kallt det blåste... brrrr.
Sen gick vi in för morfar kom över, vi fikade lite å rensade bland sladdar... Fattar inte vart jag gjort av min laddare till min mp4 spelare, eller vad det e för nått.

Sen hämtade vi kärran å åkte till tippen, men det var så himla mycket folk så niklas vände..

Åkte ner till mamma ed kärran å lastade på ännu mer skräp från henne, sen fick dom åka dit, jag å barnen gick å köpte glass...
Sen kom Tina å Lol över så vi följde med dom å köpte glass oxå.

nu är vi hemma å ska laga en tidig middag, eftersom vi inte ätit lunch.. men det gör inget, känner att jag måste ta tag i hemmet å städa lite.... börjar lessna på att bara låta allt vara... jag menar det flyttar inte sig själv direkt....

Om det ändå gjorde det.

ska nog försöka fika med lillie daniel å casper, för casper vill träffa ronjis....

Inga kommentarer: