2009-04-12

Idag har vi varit ute hela dagen nästan igen, ovanligt va?? haha
Vi har varit riktigt duktiga.
Gick till macken å köpte glass... hem igen å ut till lekparken, sen åt vi lite mackor å drog på oss rollebladsen (jag å nille) Ronja åkte vagn å theo sprakcykel, vi åkte till morfar.. gick faktiskt bra, det var längesedan jag åkte inlines, men nu märkte jag att det gick utmärkt med vagnen... så det ska jag nog göra oftare...
Skönt att få komma ut, men nu är det skönt att vara hemma igen.
Jag är helt slut.. men det e bra det :P

Niklas e ju "ledig" i veckan nu, eller ja, beror på hur man ser det.
Han får ju inte jobba pga krisen, orkar inte förklara.

Vi träffade emma å poyras oxå hos morfar, hon skulle till sin mamma.

Testade en ny glass, ice age, men det föll mig inte i smaken, trode det var lite is, men det var nästan bara is å lite vanilj i mitten.

Har inte bloggat nått idag, men har inte haft lust heller, så det är därför.

Nu gick luften ur mig... vet itne vad jag ska skriva, så skriver kanske mer ikväll.
Hoppas det är the unit ikväll :-)

Inga kommentarer: