2009-04-26

Min blogglista är så konstig. Den uppdaterar när andra har skrivit i sina bloggar.
Oftast tar det 1h innan den uppdaterar, å innan dess har jag redan hunnit läsa vissa bloggar + att nu står det att lillan uppdaterade för 20 min sen fast det var igårkväll, likadant med malin.

Ialla fall så gic vi upp tidigt idag..... eller vi?? ne barnen... suck, å ändå somnade dom halv nio igår... blir kul ikväll å i morgonbitti.. stackarna...

Sista dagen som arbetslös då!!

Ska försöka njuta av denna dagen så gott jag kan.

Nu har niklas fått för sig att han INTE ska sova, för att jag tycker det är besvärligt, men jag ska nog lyckas övertala honom att sova lite sen.. annars kommer han dö i natt... stackarn..

Ronja sover, väntar på att hon ska vakna så vi kan äta frukost allihopa....
Hon måste vara trött.... Har säkert varit vaken inatt eller nått.

Somnade runt tolv igår tror jag.... hoppas jag somnar tidigare ikväll...

Inga kommentarer: