2009-04-18

Ont i benen.. har nu äntligen satt fart med min träningskiva.... Jag körde lower body idag... snabbt tempo väldigt tungt, men verkar vara väldigt effektivt...
Egentligen skulle jag köra lite längre, men har så ont i skallen så det får bli imorgon tänkte jag.
Har ialla fall gjort något idag....

Snart e det robinsson.... men theo sover inte längre...
Som han själv säger.
-Mamma, det är jobbigt att sova
-ja, jag var likadan när jag var liten, jag hatade att sova, men man måste det för att orka.
-Ja men jag har inte samma säng som Ronja
-vad menar du?
-jo, sån där som man inte kan ramla ur.
-Jaha, men du ska få en sån säng

Fast det är inte första ggr han säger att det är jobbigt att sova... han är nog för rastlös för att sova, stackaren.. kanske skulle ha honom uppe till halv åtta på dagarna, vet inte, det e så rörigt när han ibland går på dagis å ibland inte... han blir ju tröttare när han går på dagis..

Jaja, tåls att fundera på... nu tror jag inte att det blir nån rensning i förrådet, eftersom det är bra på tv idag... Tråkigt, men vi kanske kan rensa där imorgon fm.... lovade theo att vi skulle hitta på nått bara, men det ordnar sig med det...

Inga kommentarer: