2009-04-03

Så jävla hungrig... ska väl kanske stoppa i mig nått, försöker svälta mig själv jag har redan lyckats gått ner 2kg... så får se, men man kan ju ta bort ett kilo eftersom man alltid pendlar..

Natten har varit HEMSK.
Ronja vaknade redan kl 22, hon bara skrek å satt å skakade helt hysteriskt... tror hon måste ha drömt nått, för det gick inte att få kontakt med henne :-(
Sen höll det på ett par ggr till, tillslut kom hon in till oss.... So far så god.
Jag somnade äntligen vid 23, å då hör jag världens duns å theo började gråta... han somnade om å jag gick in å la mig igen, 15 min senare gråter han igen, då kommer han in till oss.
Jag går å lägger mig på soffan för det blir ju astrångt i sängen, å niklas måste få sova eftersom han jobbar fm....
Efter 1h så grinar ronja, hon letar efter mamma, det var bara å gå in å lägga sig igen..
somnar om......
Sen gråter ronja igen, då ska hon ha saft!!! MITT I NATTEN.
Glöm sa jag, å vi tjaffsade lite, niklas vaknar å gormar så ronja vart ledsen (förstår niklas) Till slut fick hon lite vatten å vart tyst...
Efter det minns jag knapt någe...
Jag gick upp halv 8 ungarna var redan uppe då..
Dom började bråka om en "trollstav" som jag slet ur deras händer å la undan... jaha 10 minuters skrik där..
Till slut lugnade dom ner sig så jag kunde klä på dom... vi åt frukost, sen lämnade jag dom på dagis.

Jag åkte till emma en sväng å fick i mig lite kaffe... skönt.
Nu är jag hemma igen.
Men fick tråkiga nyheter så är inte på topphumör... men det måste gå ändå...

Ska ialla fall ut i solen idag...

Inga kommentarer: