2009-04-02

Ska köpa dom sista 10 plankerna idag, men allvarligt, vart tog det fina vädret vägen???
Man kan ju undra, men så är det väl alltid, måste åka å handla idag eller imorgon.. måste fixa tårta till ´Niklas födelsedag, gamla gubben :-)

Ungarna sitter i theos rum å kollar på pettson å findus, så jag har passat på att städa lite utan att dom står å tjatar å grinar.

ska bli så skönt när hela trallet är klart sen.... underart :-) Sen kan man foksera på tomten, visserligen är det mycket att göra där med, men ändå.

Har ont i skallen så har faktiskt bryggt mig några koppar kaffe., så det kanske går över, dessutom är jag så trött. Kl kvart över fyra var ronja uppe i sitt rum å lekte, så jag gick å la mig, sen måste hon ha kommit å lagt sig lite senare, men hon vekar vara trött idag, å andra sidan är hon ganska förkyld å hostig....

För en eller två veckor sedan skule jag köra ut ur präntargaraget, jag backade å såg den stora pelaren, jag sa till mamma :- jag ser pelaren..
jag backade lite till......
Å självklart åkte jag in iden.. så klantigt, men det e typiskt mig... allt drabbar mig :-)
Det vart bara lite färgavlagring.... jag är inte speciellt bekymrad faktiskt....
Men har nog bestämt mig för att jobba på min bil, jag älskar ju den så ska ge den en chans till...

Ne sköt om er, nu ska jag njuta av mitt kaffe :-)

Inga kommentarer: