2009-05-05

05:14

Nyss vaknat, ska snart åka till jobbet.
Somnade relativt sent igår, jag ville soma nio, jag somnade halv elva ungefär... men får väl ta igen det idag då.

Jag hade en pissjobbig nattning igår, som jag gärna slipper idag, därför har jag sagt till niklas att han måste väcka barnen senast kl 7...
Så får se om dom blir lite lättare att ha med att göra ikväll.

Vet inte alls vad jag å barnen ska hitta på idag... Jag lovade att vi skulle cykla till "emils" lekpark... så vi får väl se.

Idag är jag inte alls lika trött som igår, undra om det finns ett antal magiska timmar man sk sova för att vara helt utvilad,så man inte är trött, typ att åtta timmar är för mycket å 7 timmar e precis lagom.. nu vet jag att dom säger att man ska ha 8h sömn, men verkar som om man blir ändå tröttare då.

förresten verkar det inte som att det blir någon utgång på lördag, jag är inte alls sugen, å inte lillan heller, emma vet jag inte eftersom det är som det är. (jag ska prata med dig Lillie om det)
Dessutom är jag inte så rik, å jag värdesätter nog min enda lediga dag lite mer just nu än att behöva vara bakis å trött på söndagen.

Ne måste göra iordning mig nu.

Inga kommentarer: