2009-05-28

En vanlig eller kanske inte vanlig dag hos oss.

Jaha, En somnade kl 7, en somnade kl 20:40 å en har inte somnat ännu..
Hur går det ihop sig?
Jo Den som somnade kl 7 den e vaken igen å verkar ha svårt att somna om....

Niklas hinner säkert hem innan Ronja somnar.. men det gör inte så mycket... jag är skittrött å har haft en lång nattningskväll, men har faktiskt räknat till tre mellan varven för att inte bli "upprörd" över att min egen tid försvinner för varje minut, å det gick faktiskt bra.
Jag vart arg en enda ggr, men fixade till det snyggt ;)

Jag har så ont i skallen å jag behöver få så mycket gjort här hemma, idag har jag verkligen varken hunnit eller haft någon lust... Men kanske imorgon, dock är jag sjukskriven till lördag så på lördag får jag ha en "smitta sista dagen dag" eller nått....
Mår betydligt mycket bättre nu, men är lite matt... Å eftersom Ronja e dålig´så skulle det inte förvåna mig om Theo drabbas av det oxå, men niklas lär ju inte drabbs av det, vi träffas ju knappt just nu, så det e ju bra.

Killar e så jävla mjäkiga å dessutom tror dom att dom ska dö om dom råkar blir lite förkylda..
Niklas brukar ligga i sängen å skaka å "gnäll låta". Tyvärr tycker jag inte synd om honom när han gör så, för på nått sätt tycker jag att killar inte ska gnälla, jag vet att jag är orättvis å att killar visste får gnälla å att dom oxå e människor mm, men hur mycket jag än försöker tycka synd om killar när dom e sjuka så kan jag inte det.. JOOOO om Theo blir sjuk :-) hahaha
Ne det får killarna ha sina mammor till för.. för från mig får man inte så mycket sympati om man inte är sjuk på riktigt.. KOM IGEN NÄR NI FÖTT BARN... aldrig alltså ;) mohouaaaaa

Inga kommentarer: