2009-05-01

fredag

Sovmorgon :-)
Välbehövligt måste jag säga...
Men jag är livrädd att jag ska väcka barnen, Niklas sover ju som en stock så han är ingen risk att man väcker, men barnen däremot, ialla fall ronja. Men barnen verkar trötta å det är bra att dom får sova lite.
Första arbetsdagen själv.. känns faktiskt bra måste jag säga/skriva.

Theo ramlade ner för sin säng vid 5, stackare, han låg typ under sägen å smågrät, så jag tog in honom till niklas, tur att han somnade om.

Jag tror att jag gick upp för tidigt idag, men det gör inget, känner mig ganska utvilad mot tidigare i veckan.

Får se om jag har fått några arbetskläder idag. Fast det spelar inte så stor roll.

När jag kommer hem ska vi ner till stora lekparken tror jag, först ska jag nog dricka lite kaffe, men sen....

Nej nu ska jag fixa iordning mig.... Sköt om er allesammans.

Inga kommentarer: