2009-05-20

Gud vad jag älskar norges bidrag, nu hag jag fixat låtarna till datorn :-) ASBRA ju.

Är som vanligt trött idag, ska nog försöka komma ut å fiska med mina barn som jag lovade dem... för 5 år sedan hade jag sett fram emot det, men inte nu, men det e nog för att jag inte vet hur barnen kommer reagera, dessutom måste jag komma på en bra plats att fiska på som man kan få fisk på åxå.. vi är ju fyra st som ska ut på bryggan, åhar bara flytväst till theo, inte till Ronja som kanske skulle behöva det mest... men det ordnar sig, får väl binda fast ronja med ett rep eller nått :-) hahaha.

i dont know what i was doing.....




Im in love with a fairytale...

Så bra som sagt...

Ska hämta barnen om ca 30 minuter..

2 kommentarer:

*Stolt Mamma Till Hector* sa...

hej hej...
Jo tack det går åt rätt håll nu iaf..=)Ska bli så skönt när allt har ordnat sig och man slipper vara sjukskriven hela tiden. Är det bra med er då?
Det är så roligt att läsa din blogg, för jag känner igen mig själv i dig så himla mycket, med tankar och hur vi lever och tycker. Det sjukt vad lika vi är i många sammanhang..=)
Kram kram

Emma sa...

Jag har bra rep om det behövs Hahha. Hoppas ni får massa fisk om ni får någe fina så kommer jag gärna på middag senare =))) Ja men då ses vi kanske imorrn! När e du klar tror du? KRaam