2009-05-03

Hal sju å barnen är fortfarande ute å leker å niklas å pappa håller fortfarande på med markiserna... Det ha strulat till sig lite, eller inte lite utan mycket å jag är något upprörd över slutet som blir, men man kanske vänjer sig....
det gick inte som planerat kan man säga, men vad göra? Jag vill lämna tillbax dem å niklas å pappa kämpar för att inte få mig att vara så tjurig....
men det kanske blir bra till slut, vi får väl se.

jag är trött redan, ånär jag kollade tv tablån insåg jag att the unit inte går idag heller... fy fan... Undrar om det har varit sesongsavslutning eller om det är hockeyn som är boven i dramat, å det sistnämnda kan jag tänka mig att det är, för så är det alltid... *suck*

Jaha, upp tidigt imorgon då... får se om securitas släpper in mig eller om jag får vänta på någon personal... det märks väl.
Niklas jobbar eftermiddag å det suger verkligen, verkar som om alla jobbar kväll denna vecka :-Tråkigt.

Ne, nu är ungarna tysta måste gå å leta efter dom...

Inga kommentarer: