2009-05-21

Har nu åkt det berömda familjerallyt.. det var över förväntan, även fast det tog lite längre tid än vanligt, plus att det var lite längre körsträcka än vanligt...
Men det var som sagt roligt. Gick dock inte så bra för oss.

jag skulle känna på några grejor i en påse å gissa vad det var.. jag känner å känner, å efter ett tag råkar jag ha sönder en sak.. kom p sen vad det kunde vara... det var en rotfrukt, nu kommer jag inte ihåg vad det heter.. men jag skämdes så mycket så jag la ner.. haha. Fick två rätt av fem.

Lillan å Emma åkte åxå.. jätteroligt. Dock orkade vi inte vänta på min mor å syrra å lol så vi åkte hem vid kvart i åtta..

Theo red på en häst..
Förs skulle han rida men efter några steg med hästen så klev han av.. nehe.

Sen kom Thinda å då bjöd gill honom på en ridtur med Thindra å då gick det bra.. Han var jätterädd å höll andan hela tiden å spände sig som bara den... Men han klara det, Jag gick bredvid honom hela tiden....
Duktigt av honom att försöka igen... :-) jag försökte inte ens puscha på honom, det kom av sig självt...

Ne glo runt lite nu.

Inga kommentarer: