2009-05-22

Har varit hos mn syster å hennes kille (lol)
Deras fågel var otroligt söt... nästan så man själv vill ha en likadan... kompis till laban kanske :-)
Jättetam var den, flög runt å hade sig..

Livet är hårt ibland.. å det ska väl inte alltid var en neförsbacke?? neee, då är väl inte livet nått att leva.. kanske är det bra att det är uppförsbackar ibland... Vad vet jag.

Imorse var jag så trött så jag satt i min egen värld på väg till jobbet, å till slut var jag uppe i 110... Rondellen kom, å för en sekund tänkte jag.. : om jag åker rätt in i de så kanske jag hamnar på sjukhus å får vila upp mig från allt.. Men mina tankar gick direkt till barnen så det gjorde jag itn :P hahaha.
Jag är INTE självmordsbenägen.. ville bara vila lite :P


Väntar på "mormor". Hon kommer snart...

Idag sa theo mitt i allt
- Mamma, vet du?
-Nej
- Jag älskar dig :-)

Då blir man så glad å så varm inombords...
Det gör det värt allt....

Inga kommentarer: