2009-05-09

Jag började med bilderna..

Imorse när jag slutat jobba åkte jag till min mor, theo niklas å ronja var där...
Vi fikade lite å sen ville nille gå ner en snabbsväng på stan så det gjorde vi.
Åkte hem å lagade lunch, sen begav vi oss till parken zoo.

Ronja å Casper satt å skratta första tiden i vagnen... Vi kollade på grisar, getter, kaniner, sköldpaddor, tigrar, apor å en miniflodhäst. när vi såg miniflodhästen sa theo:
Vilken ful rumpa han har:-) Den e blå.
Daniel frågade om theos rumpa var fin.
Theo svarade: ja den e vit.. hahaha dom e ju för roliga.
Sen vart det rutchekaneåkning. Både casper å ronja vågade åka den där jättelåna rutchekanan som är en "tunnel" trode jag inte... Ungarna hade kul å nu har vi årskort så får väl åka dit lite då å då.
karusellerna var ju stängda så theo var lite bekymrad å ledsen över det, men sa att nästa gång vi åker dit så är dom öppna.

Dagen vart bra ialla fall.

Sen åkte vi hem å gjorde mat, fick entrecot av mamma så det stekte vi iordning.. mmmm jättegott.

Nu e det bolibompa å jag har ont i skallen, men det ska bli underbart att få vara ledig å sova imorgon :-) så sköööönt.

Inga kommentarer: