2009-05-23

jobb igen då...

Igår skulle niklas låna ut sin bil till eva (barnens farmor)
han kommer tillbax efter 5 min...
Jag undrade om han fått soppatorsk...
nee då... avgasröret hade gått av....
ALLVARLIGT, kan man ha mer otur... vad e det för fel.... Min bil ska in på besiktning i veckan.. å sen ska den säkert skrotas,..... (blir säkert så mycket fel på den)
Måste fixa Niklas bil till näst nästa vecka.. för denna vecka som kommer jobbar han em... då ordnar det sig med att komma till jobbet för båda, men sen då??
I mitt i alla kaos.. så fick ju han mindre lön pga permiteringen å jag fick en lön på 1500... hahahahaahah..
Vad ska man göra? Skjuta sig själv kanske :P
Ne snart går väl nått annat sönder oxå...

Får ju som tur är skattepengarna men det dröjer ju ett par veckor till, innan dess ska ju alla räkningar betalas.... mm.

Jaja.. ska sluta klaga...

Jag har ju jobb ialla fall å två underbara barn.... ¨å en ibland underbar man....

Ja du, är det inte som dom säger?? En olycka kommer sällan ensam...

Ne måste göra iordning mig....

Inga kommentarer: