2009-05-20

Nepp det verkar inte vara nått virus på min blogg. Men man ska inte ropa nej.. har läst om virus på bloggar å tydligen ska det komma upp en länk som viruset ligger på... å här finns inga konstiga länkar så vitt jag kan se.

Är mega kissnödig men har fan sprungit på toaletten tusen ggr... å ju mer man använder den ju oftare måste man ju göra rent den.. Det kallas för ond cirkel..

Imorgon får jag sovmorgon 1 h... skönt.. även fast jag helst skulle vilja vara ledig, men man kan ju som sagt inte få allt här i livet...

Imorgon blir det till att städa lagret.... inte speciellt spännande men det avviker från mitt dagsschema :-) hahaha. Alltid nått.

Jag har bestämt mig att från och med igår ska jag vara mer positiv å mer glad.. hm, kan tänkas att det betyder samma sak, men ialla fall. Jag har lovat mina barn det och mig själv, å faktiskt har det känns bättre.... jag kämpar. Men jag ska ge mig FAN på det... tycker det är synd att mina barn fått lida för att jag är trött å grinig, å irriterad... ne man ska fan vara positiv, kul å gå runt å vara negativ å pessimistisk hela sitt liv.. nej tack.. vill inte vara en sukärring... ådet är tur att jag märkt det själv...

Ne nya dag imorgon å en ny Tove snart.... som sagt jag jobbar på det...

jag har oxå insett att jag har världens underbaraste kompisar (ni vet vilka ni e) Å är så glad att jag har er, å jag är så himla dålig på att säga det, gillar inte att prata om sånt, så skriver det här i stället ;) ni läser ju ändå min blogg :P
Å min familj e åxå underbar.. ialla fall den normala delen av släkten ;)

Ne sköt om er...

1 kommentar:

N.Strömberg (sp) sa...

"tycker det är synd att mina barn fått lida för att jag är trött å grinig, å irriterad"

jag då :(

Nedå skämt åsido...det e bra gumman kämpa på :)