2009-05-15

Ont i magen... jupp. Det har jag, men det är som det ska vara.

Har varit å handlat, har faktiskt ätit färskpotatis, dock inte så god som första färskpotatisen brukar vara men det var helt ok.
Sen begav vi oss ner till min mor. När vi kom in till henne var hon alldeles tårögd, undrade vad som hänt. Roger hade äntligen blivit "gravsatt" (eftersom han dog när det var vinter så har han inte hunnit blivit "nergrävd" förrens nu) det var en vacker bild på minneslunden å en fin dikt, nästan så man själv fick tårar, men som tur var kunde jag hålla igen.
Kan inte vara lätt för henne, kan inte själv föreställa mig hur det skulle känna om N dog.

Förresten har hon ju alltid sagt att han går/gick före oss barn, så om det är som att mista sina barn så kan jag absolut aldrig nånsin föreställa mig hur det skulle vara, skulle inte ens vilja leva efter nått sånt.

Har precis nattat Ronja, niklas läser bok för theo, kom nyss hem så det vart lite senare nattning, men det är bra då kanske Niklas å dom får lite sovmorgon imorgon *avundssjuk*.

Trött är jag oxå, men får 1h sovmorgon imorgon å det känns ju bra ialla fall :-)
På torsdag får jag åxå sovmorgon, men hade nog hellre sett att man var hemma då :P hahaha. Men man kan inte få allt här i livet eller hur????????

Ne kila

Inga kommentarer: