2009-05-19

skitlista

Jag har:
(x) snott den här listan från någon (såklart
(x) rymt hemifrån (mm men inte mer än nån dag, min mor hade stenkoll, så hon hittade å märkte det på några timmar bara)
( ) gått på en blinddejt (nee, men det e säkert kul)
(x) ljugit för en kompis (ja tyvärr så)
(x) skolkat (kanske för många ggr, men det gick ju bra ändå)
( ) legat med en medarbetare (hm NEEE)
( ) sett någon dö (Ne men sett min farmor död å R)
( ) flygit (ne tyvärr inte)
( ) åkt snowboard (ne men skulle vilja)
(x) tagit smärtstillande (ja det e bra grejer)
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi (nån gång, innan min rastlöshet tagit över)
(x) hoppat i en lövhög (COOLT)
( ) åkt släde (tror jag inte, men pulka däremot)
(x) fuskat när jag spelat spel (SÅKLART)
(x) varit ensam (tyvärr )
(x) somnat i skolan/på jobbet (ja jag e ju tröttheten själv)
(x) använt ett falskt id (hahaha )
(x) tittat på en solnedgång (Jo det är väl det rätt ofta, nån gång måste jag ha sett det)
(x) blivit missförstådd (många ggr, så e det när man pratar innan man tänker)
( ) tagit hand om ett råddjur/get (nej tack)
(x) vunnit en tävling (jo mitt balanze kort som jag använde så OFTA)
(x) gått mot rött (ja dumt att stanna bilisterna när det ändå går att hinna över)
( ) blivit avstängd från skolan (ne men nästan)
(x) varit i en bilolycka (ja tyvärr så körde nån jävel på mig när jag cyklade)
( ) haft kramp (neeee läskigt)
(x) känt mig som en utstött (har vi väl alla gjort nån gång)
(x) hatat mitt utseende (ibland så)
(x) varit vittne till ett brott (usch ja)
(x) ifrågasatt mitt hjärta (såklart)
( ) varit besatt av post-it lappar (hur kan man vara det??)'
(x) varit vilse (ja för en millesek)
(x) känt som om jag håller på att dö (jupp några ggr)
(x) gråtit mig själv till sömns (har väl hänt för ofta men inte nuför tiden)
( ) sjungit kareoke (LÄSKIGT)
(x) betalat för mat med bara mynt (ibland måste man ju )
(x) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort (jaaa)
(x) busringt (hahahahahahah)
( ) gjort upp eld på en strand (jag göra upp en eld,, hahahahaha)
(x) förstört en fest (jupp)
(x) åkt rullskridskor (kul)
(x) fått en önskan uppfylld (såklart)
( ) sagt till en främling att du älskar honom/henne (ne hur kan man göra det?)
(x) burit en svart klänning (jaaaaaaaaaaa)
(x) drömt att jag gift mig med någon (jaaaaaaaaa)
( ) limmat fast min hand i något (haha neee då)
( ) kysst en fisk (hur då?? eller kanske när jag var liten å fiskade?)
(x) skrikit så att jag inte fått luft (det blir så när man blir arg)
( ) byggt en kärra ( ne men vad coolt)
( ) pratat i telefon i mer än sex timmar (inte med samma person)
(x) stannat uppe hela natten (Ja två nätter Det e då blommorna börjar tala )
( ) inte duschat på en vecka (BLÄ)
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet (GOTT, om det är omoget)
(x) klättrat i träd (roligt)
(x) haft en träkoja (jupp, hissade upp en mikro som ramlade ner i huvudet på mig )
( ) är rädd för att titta på skräckfilm ensam (nee skräckfilmer e bäst)
( ) tror på spöken (nej men jag respekterar dom som gör det)
(x) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger (MIN HATT)
( ) spelat kyckling (???)
(x) blivit puttad i en pool med kläderna på (alltför många ggr)
(x) blivit tillsagd av en främling att du är het (jo)
( ) brutit ett ben (nee usch)
(x) fångat en fisk och sen ätit den (GOTT)
( ) fångat en fjäril (tror inte det)
(x) skrattat så mycket att jag grät (hehehehe, OFTA)
(x) gråtit så mycket att jag skrattade (heheheh)
(x) fuskat på ett prov (jo då några ggr)
( ) haft en Britney Spears-skiva (BLÄ)
(x) glömt någons namn (många ggr)'
(x) sovit naken (mmm)
(x) gråtit på tunnelbanan (ja för att vi inte kom hem)
(x) snattat (jupp å åkt dit för det)
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter (tyvärr)
( ) gett en uteliggare mer än 50 kronor (Ne men en 20-lapp)
(x) spottat på någon jag ogillat (jupp rätt åt henne)
( ) hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt ( ne men såå coolt)
(x) varit otrogen (tyvärr)
(x) varit svartsjuk (jupp alldeles för mye)
(x) jag kan skriva utan att titta på tangenterna (ÄNTLIGEN)

Inga kommentarer: