2009-06-17

Här sitter jag å suckar över att ingen bloggat idag...
Å så komme jag på mig själv, jag har ju inte heller bloggat.
Sak samma. Har jobbat (ovanligt va?)
Lillan å hennes barn var här, alltid lika trevligt, lillan har en störtskön humor, å man skrattar alltid med eller åt henne :-) Det som är så bra med henne är att hon skrattar åt Allt, å då menar jag allt.
Sen har vi handlat, fy fan vad mycket folk det var på willys... längtar inte tills imorgon kan jag ju säga på en gång.

Har lite kvar att pyssla med till kalaset på lördag... men det ordnar sig, det gör det alltid, jag var säker på att jag köpt muggar till theos kalas, men hur mycket jag än letar så hittar jag inte dom, så antagligen har jag inte köpt muggar, eller så kanske dom ligger å spökar nånstans, men förstår inte hur dom bara kan försvinna.. *suck*

Barnen har badat i polen idag igen.. DÄR fick ni som trode det skulle regna, eller rättare sagt dom som sa att det skulle regna, nu är jag optimist å har bestämt att det ska vara fint fredag lördag å så kommer det bli. Får se vem som sitter med lång näsa sen, antagligen blir det nog jag skulle jag tro.

Undra om jag berättade om sillincidenten på jobbet.

Kom till jobbet i går å tyckte det luktade som fan, plus att det var alldeles kletigt utanför mig, jag sa till jocke att det luktade nästan som död fisk¨..
Till svar fick jag att dom lyckats välta en pall med sill igår å därav doften. Jag trode jag skulle spy varje gång jag gick in i städrummet. Jag städade utanför i hopp om att doften skulle ge med sig, men neee då.
Städade lite i mitt städrum, men needå... När kl var 9 såg jag en sill på golvet... BLÄÄÄ..
Sen dess har doften sakta med säkert försvunnit.
Tur att det finns så goa å glada människor på willys annars hade man nog gått under ;)

Har städat hela baksidan åxå, eller kanske var en överdrift, men TINA satt ju sönder våran dynlåda som i sin tur har läckt in pga henne, så nu rensade jag den å kastade den, vill ni veta vad jag hittade i den??
Många STORA spindlar med gaddar (vill ni veta, jag är faktiskt inte lika rädd för spindlar nu som förut, å det är tack vare att man bor i spindlarnas paradis)
Å mördarsniglar + massor med larver å gråsuggor.
Men nu har jag sprutat ogräsmedlel + massor med gift på mördarsniglarna.... ;) Moahahahahahhahahah
Dö ska dom!!!

Inga kommentarer: