2009-06-20

hektisk dag

Ja det kan man minst sagt säga.

Idag började inte jag jobba förrens åtta, men securitas brukar vara där tidigare så man kan bli insläppt tidigare... Så jag kom dit halv åtta för att hinna med allt på jobbet.
Jo tjena, där satt jag som ett fån i 20 min tills dom kom. Dom var inte sena jag var bara väldigt tidig, å optimistisk.

Stressad som jag var, öste jag på... vart klar tidigare än vanligt.

Efter jobbet åkte jag hem å startade alla förberedelser för kalaset, jag hann med allt utom min skattjakt, så fiskedammen åkte upp i stället.
Många blev det å rörigt vart det, det tråkigaste med att hålla i ett kalas är att man aldrig kan sätta sig ner å prata med gästerna för det har man inte tid med :-)
Jag hoppas ialla fall att alla vart nöjda å glada.
Theo var glad, men det vart lite för mycket för honom i slutet så han hade svårt att visa uppskattning tror jag.

Han sa själv att det var tusen barn å att det var jobbigt.

Sen städade vi hop å lagade mat :-)
Sen stoppade vi ungarna i badet å nu nattar vi dom.

Jag ska bara softa idag.. i morgon med, förutom mongo som ska firas....
Men då får man tåååårta :-) Smörgåstårta!

Tack alla för idag, ska ta å lägga upp lite kort sen när jag orkar.

1 kommentar:

Malin sa...

Tack för ett trevligt kalas, mina barn var supernöjda :-)