2009-06-21

ja vad har vi inte gjort idag?

Theo sover, Ronja är på god väg, hon tror att hennes mamma är på toaletten :) Hahhaha.

Vi begav oss till lekparken imorse med barnen, där fick vi veta att halva grannskapet skulle till parken zoo.. själv hade jag gått å funderat i veckan på om vi skulle till parken zoo idag, men tänkte att det kunde bli en slappardag.
Men det vart det inte, vi begav oss åxå till parken zoo, först vart det en drive på mc donalds.
Sen parken zoo, vi kollade på djuren max en timme, sen vart det karuselltime....
Ronja åkte lika gladligen som theo. Jag å theo startade med masken (Ronja bröt ihop för hon ville åxå åka masken) Sen vart det småkaruseller så ronja fick åka med.
Theo ville åka många karuseller, men han får nog vänta till nästa år, dom flesta som han ville åka var det 110cm på.
Han Ville gärna åka en karusell som snurrar som fasiken, å den hade han fått åkt men jag ville inte med risk för att spy :P
Barnen var lyckliga å vi var färdiga..

Vi begav oss hem för att fira Tina som fyller år på tisdag.
Där fick vi god tårta :-)

Jag är så himla lyckligt lottad som har så snälla å underbara barn, jag tror jag har skrattat med dom å åt dom hela dagen, dom är störtsköna.

Theo såg en häst på parken å han ropade till Niklas
-Kolla vilken stor snopp!!

Jag frågade Theo nu när vi åt kvällsmat om snoppen var större än THeos
-Ja sa han
Sen frågade jag om snoppen var större än pappas
-nej, dom var lika stora...

Jo tjena :P Barn är roliga ibland.

Ne nästa gång vi åker till parken zoo blir det bara karúseller skulle jag tro. Det e det barnen tycker är roligats!

Inga kommentarer: