2009-06-26

Jobb idag, stress idag.

Har jobbat som vanligt... Gick bra, började tidigare idag eftersom niklas var hemma med barnen.
sen hem å duscha å göra iordning sig för sjukhuset, meningen var att niklas theo å ronja skulle följa med, men theo hade feber igen så theo å niklas stannade hemma.
Jag å ronja stressade iväg till eskilstuna vi kom till väntrummet 1 min i 11, men kom inte in förrens kvart över eller nått.
Jag glömde mina solglasögon :-( men kom hem med ett par vanliga glasögon utan styrka i men med en klisterlapp på som hette nått, kommer inte ihåg, det ska göra så att mina ögon inte anstränger sig för mycket.
Men behöver inte ha dom jämt,. bara när jag har behov av det, å i förebyggande.
Har använt dom idag, för har så ont i ögat, å det känns som om dom har hjälpt faktiskt.

Sen åkte jag å ronja till mormors jobb, där vart vi bjudna på lunch. Vi handlade ett monopol spel på halva priset (till mig å niklas, å kasnke lillie å daniel nån gång)
Å en drake till barnen...

Åkte hem igen, theo fortfarande lite sjuk. Men han har 39 grader, men beter sig inte som det.. han e relativt pigg.
Han å niklas åkte till pizzerian å hämtade pizza, så nu har dom ätit det.
Sen åkte vi till jysk å köpte en ny dynlåda, eftersom NÅN satt sönder våran gamla, som för övrigt var värdelös vilket som.

Så här är vi nu.
Ja jag har byggt ihop dynlådan, å den e mycket stabilare än den förra.. så är nöjd med köpet.

Ps. jag känner verkligen INTE för att jobba imorgon DS.

Inga kommentarer: