2009-06-24

Ni vet såna här dagar när allt bara går dåligt, en sån dag har jag idag..

Det började med att jag skar mig i handen på en kniv när jag skulle skära upp macka imorse, sen slog jag huvudet i ett skåp.. so far så god.
Lämnar barnen på dagis, å det gick faktiskt bra.
Kommer till jobbet å där har dom snott min mopp å min sopborste + skyffel (4ggr)
Så jag får jaga runt efter det.
Sen så tappar jag "locket" till skurmaskinen rakt ner i backen så den sprack, å det innebär att maskinen nu läcker ut mer vatten för att det håller inte riktigt tätt...

Å nu är jag hemma, än så länge har det varit lugnt... får väl se vad som händer idag.

Ska till bvc på theos 4 års kontroll idag vid 13, sen ska vi förbi emma å kolla in nya lyan :-)

Å så kanske Theo å ronjas farfar kommer idag...

Inga kommentarer: